Have guts
and join
the groove

Samen met jullie streven we naar een Goed traject.
Dit moet zo Goedkoop mogelijk gerealiseerd worden.
Mijn concept moet zo Snel mogelijk klaar zijn.

Het groovy
traject

Misschien wil jij jouw onderneming laten groeien, wil je personeel aantrekken of komt jouw website uit de prehistorie!? Bijna iedereen is tegenwoordig online, ook jouw doelgroep.

Duiken in jouw ambitie
Wij bieden een breed pakket aan van werkzaamheden. Dit is een greep uit onze jouw bedrijf is jouw ambitie! Dus laten we kijken waar de pijnpunten liggen om jouw ambitie te laten groeien! In een eerste gesprek analyseren we jouw bedrijf en doelgroep en gebruiken we dit als uitgangspunt
We geven je merk karakter
Jouw merk heeft een eigen karakter en spreekt hiermee een bepaalde doelgroep aan. Om door te gaan met de website of promotiemiddelen moet eerst jouw karakter passen bij jouw doelgroep, daarvoor gaan we jouw logo of huisstijl aanpassen of een hele nieuwe branding maken om dit weer passend te krijgen.
Richten je website op jouw doelgroep
Daarna kunnen we aan de slag met jouw website! Deze moet jouw doelgroep aanspreken en nog belangrijker de gebruiker leiden naar het doel van de website. Een mooi jasje is belangrijk, maar de gebruiksvriendelijkheid is nog veel belangrijker!
Jouw bedrijf is jouw ambitie! Dus laten we kijken waar de pijnpunten liggen om jouw ambitie te laten groeien! In een gesprek pluizen we jouw bedrijf en doelgroep uit en gebruiken we dit als uitgangspunt.

Duiken in jouw ambitie

Jouw bedrijf is jouw ambitie! Dus laten we kijken waar de pijnpunten liggen om jouw ambitie te laten groeien! In een gesprek pluizen we jouw bedrijf en doelgroep uit en gebruiken we dit als uitgangspunt.

Met dit uitgengspunt kunnen we kijken of jouw logo, huisstijl en website nog wel aansluit bij jouw doelen en doelgroep.

Jouw merk heeft een eigen karakter en jullie spreken hiermee een bepaalde doelgroep aan. We moeten jouw karakter dus aanpassen aan jouw doelgroep.

We geven jouw merk karakter

Jouw merk heeft een eigen karakter en jullie spreken hiermee een bepaalde doelgroep aan. We moeten jouw karakter dus aanpassen aan jouw doelgroep.

  1. Duiken in jouw ambitie tijdens de strategiesessie
  2. Vertalen jouw ambities en doelen in een nieuwe logo
  3. Creeren een ijzersterk merk met een ondersteunende huisstijl
Deze moet jouw doelgroep aanspreken en nog belangrijker de gebruiker leiden naar het doel van de website.

Richten jouw website op jouw doelgroep

Deze moet jouw doelgroep aanspreken en nog belangrijker de gebruiker leiden naar het doel van de website.

  1. Duiken in jouw ambitie tijdens de strategiesessie
  2. We geven jou merk karakter met een nieuw logo en ondersteunede huisstijl
  3. Maken een wireframe naar aanleiding van een doelgroep- en concurentie onderzoek
  4. Ontwerpen een nieuwe site met bovengenoemde stappen
  5. Bouwen de site zo dat jij hem ook makkelijk kan onderhouden!

Andere gingen je voor

"Guts and Groove heeft ons ontzettend geholpen bij het creëren van een huisstijl voor ons merk. Ze stellen scherpe vragen, denken met je mee en schromen niet out of the box te denken. Het resultaat is dat we heel blij zijn met onze online uitstraling. Dank!"
Maaike de Graaf
Maaike de Graaf
"Wij hebben met Your Talent Recruitment heel fijn samen mogen werken en zijn Guts and Groove dan ook erg dankbaar voor alle inzet!"
Dennis Gerlings
Dennis Gerlings
"Hele prettige samenwerking. Hebben ons uit te brand geholpen wanneer wij dat heel erg nodig hadden. Heldere en duidelijke communicatie en doelstellingen en een resultaat waar wij zeer blij mee zijn."
Sonny Visser
Sonny Visser
Proactief en voorop

Blijven ontwikkelen en uitdagen, zodat ik altijd nieuwe en innovatieve ideeën heb en er op de juiste momenten bij ben

Warm en persoonlijk

Samen naar een eindproduct. Hierbij hebben we warm en persoonlijk contact tijdens, maar ook na de samenwerking.

Speciaal voor jou

Een ontwerp dat alleen passend is voor jouw bedrijf en branch. Uniek ontworpen om jouw perfecte klant aan te trekken

Duidelijke positionering

Vooraf altijd een strategisch onderzoek, zo weten we precies wat er op de markt gebeurd en hoe jij je kan onderscheiden!